Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/clients/0f46b0890d927e19a33db8813d3b9891/web/forumarchives/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/clients/0f46b0890d927e19a33db8813d3b9891/web/forumarchives/includes/bbcode.php on line 112

Forum de rock6070 • Afficher le sujet - Loreena McKennitt

Forum de rock6070

Nous sommes le Ven Juin 27, 2025 6:15 am

Heures au format UTC + 6 heures

Forum verrouillé Ce sujet est verrouillé, vous ne pouvez pas éditer de messages ou poster d’autres réponses.  [ 10 messages ] 
Auteur Message
 Sujet du message: Loreena McKennitt
MessagePosté: Jeu Avr 23, 2009 12:10 am 

pour les Canadiens du Forum, si vous voulez la voir, voici les mail que je viens de recevoir:

"Loreena McKennitt
2009 Canadian Summer Festival Dates

Quinlan Road is happy to announce that, in addition to Loreena's 2009 Mediterranean Tour, Loreena will be performing at Canadian music festivals this summer.

July 10, TBC
July 11, The Cisco Ottawa Bluesfest (Ottawa, Ontario)
July 24, Hillside Festival (Guelph, Ontario)
July 26, The Calgary Folk Music Festival (Calgary, Alberta)

She will be accompanied by an outstanding group of musicians, including Clive Deamer, Simon Edwards, Ben Grossman, Brian Hughes, Caroline Lavelle, Rich Lazar, Jon Pilatzke and Donald Quan.

Please note the above dates are general admission and Loreena will be performing a set of approximately 90 minutes. Her start time in the lineup of artists is also to be confirmed. Please contact the individual festivals directly for more information about the venues, ticket prices and other details.

Click on the link below to access full details of concert dates and pre-sale offers.

Quinlan Road Community Members-only pre-sale information

General tour and ticket purchase information can be found on the Quinlan Road Website Performances page.

At this time, there are no other performances planned beyond the 2009 Mediterranean Tour and the 2009 Canadian Summer Festival dates noted above.

Pre-sale tickets and early concert announcements are just two of the benefits of becoming a member of the QR Community. If you have friends or family who are interested in Loreena's music and performances, please encourage them to sign up by clicking QR Community or visiting the website at www.quinlanroad.com.

Note: By working closely with promoters, ticket agents and their support teams, Quinlan Road has made every effort to guarantee the accuracy of the information presented in this dispatch to QR Community members regarding a strictly time-limited opportunity to purchase concert tickets in advance of the general public. Please be aware that ticket prices and policies, service charges, online ordering processes, payment methods and conditions associated with returns can and do differ from venue to venue, as do levels of disabled access, age restrictions, seating and theatre layout, parking arrangements and so on. Be sure to read all information on the relevant sites carefully. If you have any questions or concerns regarding ticket purchases or any other matter relating to a concert appearance at a specific venue, Quinlan Road advises you to contact the venue and/or ticket agent for a timely and accurate response. "

Profil Envoyer un message privé  

Sujet du message:
MessagePosté: Jeu Avr 23, 2009 12:19 am 
Administrateur

Ouh là, c'est pas la porte à côté de Montréal, ça...

Sujet du message:
MessagePosté: Jeu Avr 23, 2009 12:22 am 

Désolé, je ne connais pas du tout le Canada, et je ne me rend pas compte des distances dans cet immense pays! coucouz

Sujet du message:
MessagePosté: Jeu Avr 23, 2009 12:32 am 
Administrateur

Calgary est à 3700 km de Montréal. :wink:
Ottawa, environ 200 seulement. Quand même loin pour un concert...

Sujet du message:
MessagePosté: Jeu Avr 23, 2009 12:49 am 
Calgary est à 3700 km de Montréal. :wink:
Ottawa, environ 200 seulement. Quand même loin pour un concert...

Les 200 bornes pour un concert je l'ai fait facilement pour un concert même sur le vieux continent. Si j'attend de voire autre chose que la variété française au Zenith de Strasbourg je suis arrière grand père avant. Donc je me déplace en Allemagne ou à Paris (450 bornes tout de même). :wink:

coucouz

Sujet du message:
MessagePosté: Jeu Avr 23, 2009 12:52 am 
Administrateur

Je comprends, j'étais prête à aller à l'autre bout du Canada pour aller voir Bert Jansch. Mais je doute qu'il y ait des mordus de Loreena à ce point ici. :wink:

Sujet du message:
MessagePosté: Jeu Avr 23, 2009 12:57 am 
Je comprends, j'étais prête à aller à l'autre bout du Canada pour aller voir Bert Jansch. Mais je doute qu'il y ait des mordus de Loreena à ce point ici. :wink:

Je parlais en général.

coucouz

Sujet du message: Re: Loreena McKennitt
MessagePosté: Lun Mai 03, 2010 10:33 pm 

J'aime bien,mais j'ai un seul cd d'elle!
Un jour ou l'autre pour les autres cd's! sourirezz

MessagePosté: Mar Oct 26, 2010 11:25 am 

Le nouvel album de Loreena est désormais en vente pour un prix modique.

http://quinlanroad.com/explorethemusic/ ... arley2.asp

enjoyez !

MessagePosté: Mer Oct 27, 2010 1:51 am 

je n ai qu un album de Loreena,celui où figure Two trees et j aime beaucoup..très hypnotique et répétitif ce qui peut sembler lassant parfois..j en écouterai pas 3 h d affilée,mais c 'est une approche très cérébrale et sensuelle je trouve

Forum verrouillé Ce sujet est verrouillé, vous ne pouvez pas éditer de messages ou poster d’autres réponses.  [ 10 messages ] 

Heures au format UTC + 6 heures